Pazartesi, Ekim 30, 2006

Nefret Edilen Hatunlar Listesi

Sanıyorum çok sık güncellenen bir başlık olacak! Aklıma geldikçe yazacağım birilerini daha... Sebebi yok, ama dayanılmaz derece itici buluyorum. Görmek istemiyorum, karşıma çıktıklarında başımı çeviriyorum ya da gıcığım bilensin diye uzun uzun seyrediyorum. Fizyonomileri, yani onlara verilenler değil elbette sorun. Sorun kendilerine verilenleri kullanış biçimleri. Suç kesinlikle onlarda:

*Minnie Driver
*Emily Watson
*Penelope Cruz
*Sevim Gözay
*İkbal Gürpınar
*Reese Witherspoon
*Seda Sayan
*Hülya Avşar
*Safiye Soyman

2 Comments:

At Pazartesi, Kasım 13, 2006 3:14:00 ÖÖ, Blogger Unknown said...

Reese Witherspoon'u eklemek isterim. kendisini legally blonde dvd'leri ile dövmek isterim.
yerlilerden hülya avşar, seda sayan ve safiye soyman'ı paket bandıyla bağlayıp, mancınıkla güneş sisteminin dışına sallamak çok hoş olabilir.

 
At Pazartesi, Kasım 13, 2006 7:18:00 ÖS, Blogger car-go said...

Eyvallah dostum, yazdıklarını hemen listeye ilave ediyorum. Serdar ortaç'ı da ilave etsem mi acaba!

 

Yorum Gönder

<< Home